almindelige spørgsmål

Foretrækker du at tale med en rigtig person?, så kan du kontakte vores kundeserviceteam via e-mail (nedenfor).

Spørgsmål om de evighedsroser

Er alle de roser, du har, naturlige?

Ja, alle vores roser er ægte og naturlige. De konserveres ved hjælp af en speciel metode og holder i et til tre år.

Hvorfor er der prisforskel mellem forskellige rosefarver og rosenæskedesigns?

De rigtige roser i vores evige rosenkollektion gennemgår en langtidsbehandling for at give dem et langt liv. Skal farvede roser med i buketten, vil den lange og dyre proces med at fremstille dem føre til forskellige priser med samme kassestørrelse eller design.

Hvor friske er roserne og hvor længe holder de?

Takket være præcis og effektiv timing af produktionen kan vi love, at de forbliver friske i lang tid. Vores evige roser holder deres kronblade i et til tre år, takket være en særlig behandling.

Hvad er så specielt ved din evige rosenkollektion?

Naturroser laves langtidsholdbare ved hjælp af en dyr proces, som går ud på at erstatte rosens væske med en speciel opløsning, når rosen har nået sit højeste udseende. En konserveret rose adskiller sig ikke i udseende eller følelse fra en ubehandlet. Det særlige ved evige roser er intensiteten af ​​deres farver og deres levetid: de forbliver på deres bedste i et til tre år.

Hvor mange roser er der i en rosenæske?

Antallet af roser varierer alt efter rosernes størrelse og form, da antallet af roser altid skal passe til størrelsen på den enkelte rosenæske. Vi kan dog altid garantere et antal, indenfor ± 4-5 roser, for hver størrelse af rosenæsken

Kan Tusen rosor arrangementerne sendes anonymt?

Ja, hver rosenæske sendes anonymt, uden følgeseddel eller faktura. Forudsat at du ikke nævner dig selv i lykønskningskortet, vil modtageren ikke vide, hvem der står bag overraskelsen.

Spørgsmål om de holdbare/tørrede buketter

Hvorfor skal jeg undgå at placere min buket i direkte sollys eller i nærheden af ​​varmekilder? Og hvilke skridt kan jeg tage for at forhindre, at blomsterne og bladene falder af, og hjælper buketten med at bevare sin friskhed så længe som muligt?

Da blomsterne er nyskåret, vil en tilstedeværende varmekilde fremskynde fordampningen af ​​vandet i dem. Direkte sollys kan fremskynde falmningen af ​​buketten. Når buketten stadig er frisk, reagerer den også naturligt på temperatur- og luftfugtighedsforskelle. Hvis der er åbne vinduer, kan trækket hjælpe bladene til at løsne sig naturligt fra buketten. Det er vigtigt at være opmærksom på, at dette fænomen også kan opstå under levering. Derfor er det godt at ryste buketten forsigtigt og vende den på hovedet, inden du lægger den i vasen.

Hvordan renser jeg buketten bedst muligt?

Du kan bruge en blæser med kold luft, en luftspray eller tørre forsigtigt buketten af ​​med en blød klud.

Har buketten en duft?

Buketterne har ingen tilsat duft overhovedet. De er helt naturlige og gennemgår en traditionel proces for at bevare dem i op til 8 måneder uden brug af kemikalier eller almindelige pesticider. Da blomsterne er friske, vil hver buket have en unik duft, som kan variere fra buket til buket. Duften aftager gradvist efterhånden som buketten tørrer, som en normal buket, hvor duften er mest intens i starten.

Hvordan kan blomsterne se pæne ud så længe?? (De er ikke kunstige, vel?)

Buketterne indeholder friske blomster behandlet med biologisk nedbrydelig nektar. Denne nektar har en langsommere fordampningshastighed sammenlignet med almindeligt vand, hvilket forlænger bukettens friskhed. Det er vigtigt at pointere, at dette er et 100% naturligt produkt!

Sådan skæres og samles buketten.

Buketterne bindes sammen med uklippet bastråd for at give fleksibilitet. Stilkene efterlades med vilje lange, så de kan justeres derhjemme og passe ind i forskellige typer vaser. Valget af vase påvirker bukettens æstetik betydeligt. Vi anbefaler en vase med bred bund for at give stilken plads nok til at sprede sig. En vase med smallere åbning giver et indtryk af fylde og luftighed.

Spørgsmål om butikken

Hvordan afgiver jeg en ordre?

1. Vælg den form, farve, størrelse og design på den æske, du ønsker.

2. Skift farvesammensætningen som du vil.

3. Tilføj produktet til indkøbskurven.

4. Hvis du ikke ønsker at tilføje flere varer til indkøbskurven, skal du gå til kassen og følge instruktionerne for bestilling.

5. Skriv nu en personlig besked til dit gratis lykønskningskort, eller lad det stå tomt, hvis du foretrækker det.

6. Næste trin kan du indtaste leveringsoplysninger.

7. Vælg derefter den ønskede betalingsmetode og angiv den leveringsdato, du ønsker.

8. Til sidst bekræfter du købet.

9. Vi sørger for resten og sørger for, at din rosenæske kommer frisk og til tiden på den dato, du har ønsket.

Hvad sker der, efter jeg har afgivet en ordre?

Få minutter efter vi har modtaget din ordre, vil en ordrebekræftelse automatisk gå til den e-mailadresse, du har registreret. Hvis du ikke kan se vores e-mail, så tjek venligst din spam-mappe.

Så snart vi har afsendt din ordre, modtager du en e-mail, der bekræfter leveringen og angiver et Postnord/DHL-sporingsnummer og fakturaen.

Har du spørgsmål til bestillingsprocessen, er du naturligvis til enhver tid velkommen til at kontakte vores kundeservice direkte via e-mail på kundtjanst@tusenrosor.se. De vil besvare dit spørgsmål direkte.

Jeg har afgivet en ordre, men jeg har stadig ikke modtaget en bekræftelsesmail?

Kontakt os på kundtjanst@tusenrosor.se

Kan jeg få min ordre sendt til en anden leveringsadresse end faktureringsadressen?

Ja, når du afgiver din ordre, skal du blot angive, at den ønskede leveringsadresse er forskellig fra faktureringsadressen, og vi sender ordren til leveringsadressen, mens du modtager fakturaen.

Kan jeg ændre min ordre, efter jeg har afgivet en ordre?

En ordre kan ændres efter kendsgerningen kun under begrænsede omstændigheder.

Kontakt os eventuelt på kundtjanst@tusenrosor.se, så ser vi, om vi kan imødekomme din ændringsanmodning.
Hvis du ønsker at annullere din ordre, bedes du sende en e-mail inden for 60 minutter efter afgivelse af din ordre til kundtjanst@tusenrosor.se.

Hvad sker der i tilfælde af tyveri eller hændelig skade?

Alle vores leverancer er forsikret mod tyveri eller hændelig skade. Vores leveringspartnere Postnord og DHL Express håndterer vores rosearrangementer omhyggeligt, så din ordre når frem til dig i god stand. Vi beskytter også roserne inde i emballagen for at sikre, at de ikke bliver beskadiget. Forsikringen ophører, så snart modtagelsen er bekræftet skriftligt.

Hvad hvis jeg ikke er tilfreds?

Din tilfredshed er vores største bekymring. Hvis du af en eller anden grund ikke er tilfreds, bedes du til enhver tid kontakte os på kundtjanst@tusenrosor.se. Vi vil straks behandle din bekymring.

Spørgsmål om forsendelse

Hvilke leveringsmetoder er tilgængelige?

For at sikre en hurtig og sikker levering af vores Tusen roros rosenæsker, sender vi kun med vores kvalitetspartnere Postnord og DHL.

Kan jeg spore min pakke?

Så snart vi afsender din ordre, vil du modtage en automatisk leveringsbekræftelse. Og samme dag giver vi dig også besked om dit personlige Postnord/DHL-sporingsnummer.

Kan jeg vælge en leveringsdato?

Ja, vi leverer rettidigt på den leveringsdag, du anmoder om. På denne måde. du kan nøje planlægge, hvornår Postnord/DHL Express leverer rosenæsken og sørge for, at der er nogen til stede på leveringsadressen den dag for at møde dem. Til det formål vælger du blot den ønskede leveringsdato i kalenderen i produktbutikken.

Hvilke dage kan jeg modtage mit Thousand Roses arrangement leveret?

Vi leverer generelt hver dag, undtagen søn- og helligdage. De tilgængelige leveringsdatoer kan ses og vælges i kalenderen i indkøbskurven. Afhængigt af tidspunktet for ordren tilbyder vi også levering næste dag.

Lørdagsleverancer vil i første omgang dække Uppsala, Helsingborg, Lund, Trelleborg, Landskrona og udvalgte områder i Stockholm, Gøteborg og Malmø. I et næste skridt vil beboere i flere af Sveriges større byer få samme service.

Kan jeg vælge, hvornår jeg skal få mit arrangement leveret?

Modtager kan selv vælge tidspunkt for leveringen efter, hvad der gælder for modtagers placering. Der sendes en SMS til modtagerens telefon med leveringsmuligheder.

Spørgsmål om betaling

På hvilke måder kan du betale?

Vores betalingsmetoder omfatter kreditkort (Master Card, Visa, American Express), Apple pay, Google pay, PayPal, Swish betaling, Klarna køb nu betal senere, Klarna afdrag og Klarna betal nu.

Bliver mine betalingsdata sikret og ikke overført til tredjepart?

Under bestillingsprocessen vil dine personlige data blive transmitteret over internettet i krypteret form ved hjælp af SSL (Secure Sockets Layer). Vi sikrer vores hjemmeside og andre systemer ved hjælp af tekniske og organisatoriske foranstaltninger mod tab, ødelæggelse, adgang, ændring eller spredning af dine data fra uautoriserede parter. I tilfælde af tilbagebetalinger til dig, vil dine fulde kreditkortoplysninger ikke være synlige.

Nyhedsblad

Hvordan tilmelder jeg mig nyhedsbrevet?

Tusen rosor distribuerer løbende nyhedsbreve via e-mail for at informere dig om udviklinger, begivenheder og andre aktiviteter. Du kan abonnere på Tusen Rosor nyhedsbrevet gratis. Så snart du har tilmeldt dig vores nyhedsbrev, modtager du en e-mail, hvor du bliver bedt om at bekræfte din tilmelding til nyhedsbrevet. Vi kan således sikre, at ingen tredjepart har misbrugt dine data. Vi vil under ingen omstændigheder overføre dine personlige data til tredjeparter, eller på anden måde gøre dem tilgængelige for tredjeparter, til reklame- eller marketingformål.

Hvordan kan jeg afmelde mig nyhedsbrevet?

Du kan naturligvis til enhver tid afmelde dig nyhedsbrevet enten her eller ved at bruge det tilsvarende link i hver nyhedsbrevsmail.

Databeskyttelse og sikkerhed

Er mine data opbevaret sikkert?

Beskyttelse af alle personlige data er meget vigtig for os. Vi bruger dine data i overensstemmelse med lovbestemmelser. Du har altid ret til information om eller rettelse af dine data i overensstemmelse med lovbestemmelserne. Vi er afhængige af dit udtrykkelige samtykke, givet f.eks. i forbindelse med afgivelse af bestilling eller tilmelding til nyhedsbrevet, til vores brug af dine data til reklame- eller markedsføringsformål og til tilbud og aktiviteter via e-mail. Du kan til enhver tid trække dit samtykke til vores brug af dine data tilbage med virkning fra det tidspunkt, men ikke med tilbagevirkende kraft. Du kan finde detaljerede oplysninger om emnet databeskyttelse i vores privatlivspolitik.

Kan jeg købe sikkert hos Tusen roros, og hvad betyder SSL-teknologi?

Thousand roses online butik anvender de højeste sikkerhedsstandarder. Alle ordrer behandles ved hjælp af sikre og gennemprøvede SSL-krypteringsmetoder. Secure Sockets Layer (SSL) er verdens førende inden for websikkerhed. Vi bruger SSL-teknologi til at kryptere fortrolige data, så kun autoriserede modtagere kan læse dem, for at forhindre uautoriseret adgang til fortrolige oplysninger, datamanipulation, datatyveri og andre former for onlinesvindel. Vi beskytter derved dine data og sikrer, at dine personlige data, herunder dine kreditkort- og kontooplysninger, overføres sikkert over internettet. Dataene er krypteret, så kun betalingssystemet kan læse dem.

kom i kontakt med os

Har du spørgsmål til din ordre eller en generel forespørgsel?