FORSENDELSE

  • Alle dåse roseprodukter kræver minimum 24 timers håndteringstid, før de kan sendes.
  • Vores produkter leveres med Postnord og DHL.
  • Hvis der tilbydes GRATIS fragt som et muligt alternativ, sker levering med landtransport. Vi bruger altid den bedste udbyder, der er tilgængelig for din placering.
  • Vi leverer til hele Sverige og indenfor udvalgte lande indenfor Europa, men fragtpriserne inkluderer IKKE importafgifter eller afgifter. Importskatter og -afgifter skal betales af modtageren, så overvej dette inden bestilling.
  • Priser og leveringstider varierer afhængigt af kundens placering og de leveringsmuligheder, du vælger ved kassen.
  • Vi foretrækker ikke at sende til postbokse. Kontakt os inden du bestiller en levering til en postboks.

KAN DU GARANTERE DATO OG TID FOR LEVERINGER?

  • Efterårsstorme, orkaner og oversvømmelser er blot nogle få eksempler på ting, der kan forårsage forsinkelser i leveringen. Da nogle naturkræfter er uden for vores kontrol, kan vi ikke garantere, at leveringstiderne vil blive overholdt, når din ordre har forladt vores lokaler, medmindre du vælger vores lokale leveringsmulighed med personlig levering ved kassen.
  • Postnord og DHL kan have problemer, som er helt uden for vores kontrol, og som kan føre til forsinkelser. Om nødvendigt vil vi forsøge at løse sådanne potentielle forsinkelsesproblemer med det respektive fragtfirma på dine vegne.
  • Vi garanterer, at din ordre vil blive afsendt til tiden og i perfekt stand fra vores lokaler i henhold til den forsendelsesmulighed og tidsplan, du har anmodet om.
  • Tusen rosor AB garanterer ikke levering på en bestemt dato, da vi bruger tredjepartslogistik. Den estimerede leveringsdato er estimeret ud fra transportørens leveringstider og -datoer.

AFBESTILLINGS- OG RETURNERINGSPOLITIK

  • Vi er opmærksomme på, at pakker muligvis ikke leveres med samme kvalitet og professionelle omhu, som de blev produceret med. Der kan ske ting i den korte, men vigtige transittid fra vores lager til din dør. Sørg for at følge de regler, der gælder, når du returnerer en beskadiget vare, så vores team hurtigt og effektivt kan vurdere det aktuelle problem.
  • Tusen rosor AB kan desværre ikke tage imod returnering af vores konserverede roser eller gaveæsker med roser. Alle vores arrangementer med konserverede roser er håndlavede og lavet på bestilling. Derfor kan vores produkter IKKE returneres eller ombyttes, medmindre de er blevet beskadiget under transporten. Alt salg er endeligt, og der udstedes ingen refusion eller butikskredit.
  • Ordrer, der er beskadiget ved ankomsten, skal straks fotograferes som bevis, mens de stadig er i den originale forsendelsesemballage. Vi kan ikke gennemgå eller godkende nogen anmodning om erstatning eller refusion uden billedbevis. Når vi har modtaget billederne, tager det et stykke tid for os at undersøge eventuelle skader. Det kan kræves, at et produkt returneres til os på kundens regning, for at vi kan gennemføre anmeldelsen.
  • Hvis forseglingen er brudt eller taget ud af emballagen, kan produktet ikke udskiftes, hvis det er blevet beskadiget.
  • Hvis en pakke er blevet beskadiget under transporten, udsteder vi muligvis en refusion, minus forsendelsesomkostninger, eller tilbyder et erstatningsprodukt, efter at vi har inspiceret pakken.
  • Det er ikke muligt at annullere en ordre, når varen er fremstillet. Hvis du ønsker at annullere en ordre, skal du straks kontakte os for at høre, om ordren er blevet behandlet. Hvis det viser sig, at arrangementet er gennemført, kan vi ikke udstede en refusion, fordi det indebar en omkostning for os at gennemføre arrangementet, og du accepterer, at sådanne beløb kan trækkes fra eventuelle tidligere betalinger til Tusen rosor AB.
  • Alle varer mærket "retur til afsender" vil blive opkrævet et gebyr på SEK 500 (plus fradrag for den oprindelige forsendelsesomkostning), medmindre en ny levering er arrangeret og de nye forsendelsesomkostninger betales.
  • Forsendelser, der ikke afhentes, er kundens ansvar og vil blive opkrævet for hele produktets værdi plus fragtomkostninger, der tilkommer ved et eventuelt leveringsforsøg.
  • Alle varer, der returneres til afsender, skal være i deres originale, ubeskadigede stand for at være berettiget til nogen form for refusion.
  • Kontakt os på kundtjanst@tusenrosor.se for yderligere information.

TABTE ELLER MANGLER genstande

  • Hvis din vare ikke ankommer, eller hvis sporingsoplysningerne viser, at den er blevet leveret, men du ikke kan finde den, bedes du give os besked, så vi kan kontakte det pågældende fragtfirma og finde ud af, hvad der er sket.
  • Hvis en vare er angivet som leveret, men du ikke kan finde den, skal vi tage nogle skridt for at finde ud af, hvor den er. Hvis leveringen foretages af Postnord, og du ved hvilket lokalt posthus, der håndterer posten, kan du kontakte denne for at høre, hvad der er sket med din levering. Dette er den hurtigste måde at finde en forsendelse sendt med Postnord.
  • Hvis du stadig ikke kan finde din pakke, skal du indgive en mistet forsendelsesrapport. Det meste af tiden kan vi gøre dette for dig. UPS, Fed-Ex og Postnord har forskellige procedurer og tidsrammer, som skal følges, for at kravet kan indsendes og behandles.
  • Alle krav gennemgås af vores ledelse. Alle beslutninger er baseret på de oplysninger, vi har, og træffes under hensyntagen til eventuelle anmodninger om tilbagebetaling eller kompensation. Der vil ikke blive givet indrømmelser i forbindelse hermed, før gennemgangen er afsluttet.
  • For yderligere information om UPS, FedEx og Postnord procedurer og procedurer for manglende og manglende forsendelser, gå til UPS.com, FedEx.com eller Postnord.se.

ANDRE TING, DER KAN VÆRE VÆRD AT OVERVEJE I FORBINDELSE MED FORSENDELSE

  • Dobbelttjek leveringsadressen, inden du sender din bestilling af konserverede roser eller gaveæsker med roser og dekorationer. Tusen rosor AB er ikke ansvarlig for ordrer, der forsinkes eller returneres på grund af, at kunden oplyser en forkert adresse eller en adresse, som ikke kan leveres til (f.eks. postboks).
  • Vi forstår, at du måske ønsker, at din gave skal være en overraskelse. For at undgå forsinkelser anbefaler vi dog, at du giver modtageren besked om forsendelsen, inden den ankommer. Vi anbefaler også, at du medtager en gavebesked ved kassen, så modtageren ved, hvem han skal takke.
  • Sørg for, at leveringen uden problemer kan afleveres på din adresse. Hvis der er en port, sikkerhedsanordning, eller hvis den er lukket til stedet, så tænk over dette, før du bestiller levering der.